måndag 25 april 2011

kom just ur duschen. Har varit på en länk/promenad. Läste på isas blogg att hon skulle sitta ute på balkongen och läsa så tänkte jag att jag får springa dit och se om hon ännu sitter där. (hon svarade inte på sin telefon!!) Jag tog på mig skorna och länkkade dit. Jag visste att hon inte skulle gå med på att komma och springa så jag frågade om hon kommer på en promenad istället. Och med några sekunders tänkande gick hon in för att byta om. Sålänge jag väntade gick jag till fåren. ååh vad Jumo är söt (de andra lammen också för den delen) , det var tom tungt att skiljas från honom :o Men när Isa äntligen kom ut så började vi gå. När vi hade gått en bra bit sprang vi tom ganska långt också haha! Sen när jag kom hem så var mamma i duschen så jag fick gå ut igen och springa typ 0.6 km ;)

Tänk vad bittert att egentligen så måste du gå och sova typ snart för att vara helt utvilad imorgon. Men vem går och lägger sig denhär tiden? Solen gick ju just ner :o
Nej men nu ska jag ta och dricka en kopp te och sen se nåt avsnitt av house :) Senare blir det såklart gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar