lördag 30 april 2011

vappen vappen vappen

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Troligen ska jag göra nått med Belli men vet inte vad`?
Kanske far vi nånstans med traktor. KAnske inte... får se... Blää... jag vill inte bli sjuk! Jag får inte bli sjuk!
Tips på vad vi ska hitta på?

Igårkväll tog jag mopeden och körde iväg mot Lillby. Sen åkte jag, Mimmi, Belli och Cajsa till Jeppis för att hyra film. Vi hyrde två skräckfilmer vilket ledde till att jag var livrädd! Som tur hade jag redan bestämt mig för att inte köra hem efter filmerna, eftersom jag visste att vi skulle hyra skräckfilm. Men stackars Cajsa som körde hem :s Men hon överlevde nog. :)
Sen så låg jag och mimmi och pratade en bra stund. sen sov vi... sen gock mimmi upp för att ta ut Hemlig och Mårten (hästar) ... sen när jag just hade tänkt dra mig ur sängen 10 över 8 så kom hon in.... sen sov vi typ till halv 12 eller nått?

När jag senare körde hemmåt så började varningslampan lysa. Jag hade för lite olja typ? Jag vågade köra typ en km före jag stannade och ringde efter hjälp av Ida som var den enda som svarade! Under tiden hon åkte till miott för att söka efter mopoolja så försökte jag få av "proppen" eller locket till oljetanken eller hur man nu säger. Men gav upp när jag bröt en nagel. Sen kom starkeman Ida och hjälpte mig :)

När jag kom hem har jag bara suttit och kollat Desperate Houeswives och städat liteeeeee....

Nu fortsätter vår desperata sökning av vappen planer!
gammal bild från 2010 eller -09? jag vet inte men gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar