torsdag 2 juni 2011

Vill ha en One Piece !!

Åhåj! Vad händer ikväll då?
Skulle gärna hitta på något kul men ja a... Ska sätta in bilderna från Tampere och niornas kväll på bloggen ikväll åtm. tror jag...
Idag har jag bara kollat OC, och fotat lite... Nu ska jag ta och städa ut akvariet, sen leka lite ,med Jumo och sist men inte minst hitta på något med Isa tror jag ;) Sen får vi se vad som händer sen :)

bild lånad.
Jag har ännu inte köpt nån One Piece. Vill ha en NU! Funderar på om jag ska ha min Morbror att ta hem en från Oslo när han kommer på besök eller som det blir billigare att köpa på nätet? Minns ännu när han hade fotat en bild på One Piece butiken och visade mig den. Waoou jag vill åka dit nu <3

5 kommentarer:

  1. hej! har du köpt en one piece ännu? :)
    Har annars en som jah ska sälja, som är använd max 5 ggr dock är den från stadium.

    SvaraRadera
  2. Hej! Nej det har jag inte, kan du skicka bild på hur den ser ut? Pris osv? :)

    SvaraRadera
  3. Hej, har inte varit vid datorn på ett tag. Jag kan fixa en bild på den,den är grå och jag ska ha 400 för den ;)

    SvaraRadera
  4. Du kan googla på one piece stadium så finns den där, den ljus gråa! :)

    SvaraRadera
  5. Tack för erbjudandet men jag tror jag står över denna gång. Söker efter en rosa :)

    SvaraRadera