tisdag 21 juni 2011

PANIK!

Oj shieeet! Kom just på att typ halva mitt släkt kommer ju hit till oss i midsommar eftersom min kusin konfirmeras och mitt rum ser för jävligT ut... Har två halvfyllda bokhyllor och en massa saker på skrivbordet. Som tur är så har jag en ganska ny städad marsvins bur och man ser faktist golvet. Kan stolt säga att det bara ligger två klädesplagg i mitt rum som inte är i skåpet! Fina saker!
Men även om jag får lite panik av tanken att de kommer hit på typ onsdag eller nått så ska jag nog sova några timmar nu! Imorgon hade jag lovat att hjälpa mamma med att tvätta fönstren på bottenvåningen. Och hon sa att om jag är flitig så får jag betalt. Tror nog att hon vinner på det eftersom jag är superlat om jag inte får något för det. Varför är man sån?

Nåjaa ett problem i taget, just nu fokuserar jag på mitt rum! Imorgon, imorgon, imorgon....

Efter en stund blir det nog lite sömn, så Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar