torsdag 16 juni 2011

Jag slapp in!

Tjena!
Vaknade av att min telefon fick en massa meddelanden. Jag var helt sömnaig och trodde att jag hade lämnat telefonen där nere igår kväll men det ringde nånstans i mitt rum. Jag yrade runt i rummet och var medveten om att den kommer ju fram nån gång iaf. Efter en stund när det plingade till igen så hittade jag den vid dörren. Mamma hade fått nog av allt plingande ( Den ringer flera gånger om jag inte läst ett meddelande, STÖRANDE!). Men jag hade iaf 3 i inkorgen. Två av dem var från Isa, hon hade sluppit in till FKF och sa att jag skulle ringa om jag också slipper in. Då blev det minsan fart på mig! Trog på mig kläder och rusade ut till cykeln. Cyklade 300 merter till vår postlåda och slet upp kuvertet. Jag slapp också in till FKF! YESS!

Så det blir Vasa för mig och Isa till hösten nudå :) Och jag hoppas verkligen att vi får bo tillsammans! Hoppas också att vi får någon som vi känner och är bra kompis med som 3dje person att bo med :)
Men vi får ta det som det kommer senare :)

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar