lördag 18 juni 2011

ååh vad sorglit.

Har sett alla avsnitt och säsonger av The O.C nu. Kan inte fatta att serien verkligen är så himla bra!
Vissa avsnitt kan man bara inte låta bli att fälla nån tår för...

Eftersom jag är klar med O.C så hade jag inte tänkt börja på någon ny serie. Är fortfarande besatt av Desperate Housewives så får jag tag i säsong 6 av DH kommer jag självklart att kolla det. Men när jag kollade på CDON så kosta de den 34.90€. Dessutam på rea! Så jag tror att jag väntar lite med att köpa den. Kanske när den varit ute ett år? Inte för att jag kommer att orka vänta eftersom den kom ut 20.10.2010 om jag inte minns fel. Var nog en och en halv vecka sedan jag kollade...

Nu kan jag vara ute och bli brun eller hjälpa till med något eftersom det är sommar. Senare när skolan börjar blir det att sätta mycket jobb på skolarbetet. Eftersom FKF är en skola där man får yrkesbetyg, gymnasiebetyg och studentbetyg på tre år så är det mycket arbete! Tur bara att jag inte har så jätte svårt för modersmål, engelska eller finska. Finskan är nog svårast men den är det bara att övaövaöva.... Matematik hoppas jag att inte är så svår som jag tror. Men den kommer jag nog att få kämpa med...
Ser iallafall framemot att börja på FKF. Men jag kommer bokstavligen att dö om jag inte får bo med Isa(okeij kanske jag överdriver ). Vet inte hur länge vi har sett fram emot det ^^

kommer nog att sakna Sursik också. Tror inte jag är den enda, eller? 

Nej nu ska jag sluta prata om skolor och fokusera på sommarlovet istället! SOMMAR SOMMAR SOMMAR!!
tyvärr är det kallt så ikväll eller imorgon kommer jag att vrida på "knappen" så bastun kommer på och så ska jag tänka på de varma sommardagarna som vi har haft när jag sitter och svettas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar