torsdag 2 juni 2011

Shopping i Tampere!

Kom hem inatt eftersom tåget var försenat 3 timmar p.g.a. åskväder i Parkano som hade följden av att en massa träd hade dundrat ner över tågbanan yess! -.-

Men nu ska jag visa vad jag shoppade. Tycker att tampere inte alls har nån bra shopping! Bara det samma och inget nytt....

BH, Lindex / Nagellack, Kicks

shorstdress, H&M

Örhängen, Glitter

Avslutningsklänning, H&M

Vit väst, H&M / Svarta jeans, JC

t-tröja, Gina Tricot REA

3olika färger av tröjjor, Gina Tricot REA

Linne, Gina Tricot/ Ring, Gina tricot REA / strumpbyxor (tunna), Gina Tricot

Köpte även två korta toppar i färgerna gult och blått. Har redan två andra i svart och rosa men man kan aldrig ha för få många :) (kolla shopping i Helsingfors)

Hatar mig nästan eftersom jag inte köpte flera spets bh:n som alla har och för att jag inte köpte ROSA! högmidjeshorts!!! Grr -.- Har ju svarts men rosa!rosa!rosa! grr hoppas de kommer till Vasa nångång. Ser jag dem en gång till kommer jag att köpa dem! Det kan ni ge er på!

Nu ska jag städa ur akvariet eller något liknande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar