söndag 19 juni 2011

Good morning sunshines

Hoppas att det är nån av er som har sovit inatt. Jag har iaf sovit superdåligt... Vaknade av att det lät som om någon hammrade på vårt tak, jätte högt! Blev plötsligt klarvaken när jag märkte att det regnar superstora vattendroppar. Drog på mig ett par jeans, en jacka, ballerinor och rusade ut till mopon som jag hade lämnat ut över natten. Hjälmen var jag mest rädd över att den skulle ha blivit genomblöt... Men när jag kom ut så var det bara några droppar som hade fallit... Men jag satte mopon under tak iallafall.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chillar. Har inga speciella planer, väntar bara på nått samtal från en morotsgubbe. Eller min framtida arbetsgivare. Isa och jag ska ränsa morötter och ogräs  i juli :) Äntligen säger jag, behöver verkligen jobb och moneyyyyy.

gammalbild där jag hade mörkt hår :) haha ser lagom trött ut på denhärbilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar