onsdag 15 juni 2011

över 160 besökare igår...

har äntligen börjat få lite besökare på bloggen... men det kan ju vara tillfälligt också...

Idag är en sån tråkig och kall dag... inte 30+ grader som man vill utan tråkig.....

Igår så stack jag och arbetade nån timme till pappas verkstad (städar)...
Sen när jag kom hem tog jag gräsklipparen och klippte gräset hos farmor och farfars :) oj vad glad de blev!

Ida hade kalas och det började 6-7 tiden och jag hade tänkt vara klar vid halv 7 tiden . jag fick lite panik när jag ännu satt inne hos farmor och farfar en 6 tiden. Så jag sprang hem och in i duschen, drog på mig kläder, drog ett varv med mascaran och så stoppade jag mopedhjälmen på ett vått huvud.... Sen bar det av till Idas för att äta glass och sånt :)

old pic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar