måndag 5 december 2011

snö...

Morning!

Lite snö har vi också fått här inatt :) Inte mycket men lite så det ligger ett tunt "täcke" på gården.

Vaknade av att nån ringer på hem telefonen, vilket aldrig händer så jag kände inte igen ljudet. Trodde att det kom från när lillbrorsan kollade Mumin på tv. Men när jag såg vad klockan var insåg jag att nähepp han är nog i skolan eller nått... Hann aldrig svara så jag vet inte ens vem det var...

Ida är mina planer inte så många. Ska vara med Ida, kaaanske läsa på ett prov som de andra hade idag ( tur att jag lämnade hemma), vara barnvakt ikväll eller barnvakt och barnvakt O klarar sig bra själv men ändå... Och lite sånt! Försöka bli frisk från denhär öroninflammationen som jag tror håller på att bli värre :o Eller det värker inte men jag har konstant tinnitus, och lock för örat. Nu har jag extra mycket av båda också... ÄR DET NORMALT? Vet ni så snälla släng en kommentar om det då!





2 kommentarer:

  1. Ja tycker att du ska kom ti stan typ nu! Bara så du väit :)

    SvaraRadera
  2. Tur för te att ja kmr tisda kväll :) Å he e näääästan nu!

    SvaraRadera