söndag 25 december 2011

jul och julklappar

Jag är helt jätte nöjd med mina julklappar för iår!
Tomten tycker att jag har varit snäll!

Efter julbastu, mat hor farmor och farfar begav vi oss hem för avv vänta på jultomten. Till osss kom det inte bara en tomte, utan två. Sen har vi sett en film, vår familj och farbror. "Bäst före" hete den. Första 5-10 minuterna sög hela filmen så jag trodde jag skulle dö men senare blev det hur roligt som helst och skämten bara rann ur gubben!

Kan ju räkna upp några julklappar jag fick, bilder kommer nog senare.
- 540 euro. Några hundra ska till ett nytt objektiv till min bebis Nikon D3100
- språkresa till Malta, vet inte ännu om jag behöver betala något av själva resan själv eller inte, men det lär ju visas :)
- pentik påslakan set
- pentik ljus hållare(fick av bror)
- snygga skor! (fick av Isa och Ida)
+ lite choko, nån tröjja, en klänning jag köpte åt mig själv, vantar, sockor, bok, film och sådant.

Hade inga krav på att få något som jag hade på önskelistan för en tid sedan men jag är gland över pengarna så kan jag spara och köpa nytiga saker :D

Hoppas ni alla hade en super bra jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar