fredag 16 december 2011

stänga av Macbook

Ska stänga av min MacBook ikväll. Känns lite konstigt, men den behöver få vila lite hehe.
Kommer inte att ta hem den eftersom jag alltid använder min pc när jag är hemma här i Vasa.
Eller inte om vi sitter alla samlade runt köksborde förståss.

Men nu har jag bestämt mig för att ta hem min pc. Har mera bilder på den, och framför allt så finns mer av mitt liv på denhär datorn också :) (är på pc nu)

Har inte haft Macen avstängt sedan jag fick den, och det var nån gång i augusti. Den har blivit helt slö och låter som en gammal ko med rost i halsen. Så nu ska den få vila sig lite.

Sleep well för nu ska jag sova!
Ska upp i morgon och ge våra 1euros julklappar till varandra. Isa, Lolli och jag. Vi fick inte köpa något i matväg så det var ganska svårt att hitta något för 1 euro och inte mer. Men  när man äntligen hade hittat något så började man se massor av saker!
När man bestämmer att man får ge något till nån annan för 1 euro så hittar man oftast bara random saker. Vet inte vad jag har. Något mellan normalt och random antar jag.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar