torsdag 15 december 2011

torsdag

Hej!

Julklapparna är inhandlade. Jag är nöjd.
Längtar tills Isa är färdig med tejpen och saxen så jag får sätta igång att paketera in mina klappar!

Har ni en aning om hur tungt det är att vara på stan tre dagar i rad och minst tre timmar per dag! Det går inte att beskriva känslan av lättnad över att få komma hem!

Köpte en julklapp till mig själv idag. Kommer att paketera in den och inte öppna den förräns julafton. Annars börjar jag använda den före jag får. Kunde bara inte motstå den när jag såg den. Den drogs till mig, den ville vara med mig. Lite pinsamt är det ju att det är den tredje k********* jag köpte sedan i lördags. Och alla tre är svarta. Men alla är snygga enligt min åsikt!

Nu ska jag packa och städa i väntan på tejp och sax! Updaterar mer senare när jag har tid :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar