onsdag 28 december 2011

chokladkalender

jag har börjat märka att folk som har sett min oöppnade chokladkalender ger mig frågor. Frågor som "När ska du öppna dendär?", " Ska du spara den till nästa jul eller?". Jag kan erkänna att att jag är världens dåligaste på att minnas ens att se på den när jag vet att jag borde göra det varje dag. Och när jag ser den så är jag inte snål på choklad.
Ska jag vara ärlig så gillar jag knappt chklad. Vissa kan skyfla i sig litervis med choko men för mig räcker det nån en staka bit. Men visst finns det undantag, det går i perioder. Men sådant är ju fullt normalt!

Så är det nån som vill ha en chokladkalender kan de ju komma hit för att ta sig en smakbit, eller 23. En borde jag ju allafall fått i tvingat mig ;)


Fin bild iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar