tisdag 27 december 2011

mellandags shopping och turkey

Var och kollade in mellandags shoppingen med Isa idag. Själv köpte jag inget. Hittade no mycket fint men ska spara pengarna lite :) Har ju en resa på kommande... dock är den aaaaaaaaaaallt för långt borta! Vill ha sommar och sol nu!
Det enda jag fick hem med mig var ricinolja( som jag ska börja använda på nytt heheh), en chipspåse och 2 mölkpaket som morsan skulle ha. Fin shopping, jag vet!

Nu ska jag ta och se ett avsnitt eller två av bartenderskolan! Något jag skulle vilja prova på! Gå en snabbutbildning till bartender, låter inte illa i mina öron iallafall :) Något jag ska ha gjort innan jag dör!

Allt detta får mig att tänka på OTH och Tric. Och när jag tänker på Chase, Tric och barmanager så är det dethär som kommer upp i mitt huvud:


Haha, jag har sett dethär säkert 100 gånger men det är lika roligt varje gång! haha.... ja serien som sagt oth ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar