fredag 16 december 2011

packa pappas kappsäck

Ja a. Jag ska ha hem en hel del imorgon!

- 10 plastkassar i olika storlekar
- En stor "tygväska"
-en stor ikeapåse
- kameraväskan
+ att det säkert kommer mer ännu. Voi huhhu!

Kaktusen är iallafall vattnad så den borde väl klara sig till 8- 9 januari?

Är inte alls trött egentligen. Det är bara mina ögon som är det. Jag borde egentligen städa. Menman kan ju inte börja dammsuga halv 1 på natten heller? Tror inte grannarna blir så glada då. Men who knows, det vore ju bra om jag städade iallafall.

Ha en bra natt med mycket skönhets sömn för jag ska försöka sova super. Det är ju sista natten i denhär sängen under år 2011!!!

En bild från en av våra spontana övernattningar! Min säng är längst till vänster. Älskade säng! ( Det var den inte förrut. Då var den bara skarp och underlig. Men nu när jag har en mjuuuuuukare madrass är livet också härligare!) Ända minuset med det hela är att den är så jäkla LITEN! Minst 120 cm bred borde en normal säng vara! Därför kommer det bli så skönt att få sova hemma hemma i min ännu mera älskade säng! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar