onsdag 14 december 2011

En onsdag som denna är du glad att du har en "slickepinne"

Är helt slut i kroppen efter all shopping!
Hittade inte allt jag var ute efter så det blir ännu nya tag imorgon. 3dje dagen gilt borde det bli då!

Skrev aldrig det där provet idag. Skriver imorgon istället haha! Svårt att bestämma mig, verkligen!

Är ensam hemma för tillfället. De andra är på Pro Tools, hade också gått men var på stan den tiden och så när vi upptäckte vad klockan var så var det redan för sent. Dessutom är jag inte 100 på om jag ska fortsätta eller ej. Men det är roligt, det är det. Men jag vet bara inte. Man kan ju aldrig få för mycket kunskap!

Köpte annars en ny klänning på rea. Den var super snygg! Gillar den verkligen. Så snygg i ryggen också! Bara 10 euro! Visar senare vid något tillfälle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar