onsdag 14 december 2011

onsdag 14 december 2011

Ida, torsdag och fredag har vi ledarskaps seminarium eller något liknande.
"Gubben" som har det åt oss är hur rolig som helst. Vi lär oss typ att vara en bra ledare osv.
Ibland är det så tråkigt att man bara vill sova men där då mellan varven är det hur intressant som helst.

Har just ätit julmat. En massa skinka och annat gott.
Och tänk. Efter denhär onsdagen så har vi två dagar kvar! av skolåret! Hur roligt som helst :)

Efter skolan ska jag skriva prov då. Läsningen gick inte bra men nog ska jag klara prover ändå :)
Efter det ska jag in till stan med Maria och hennes syster och köpa julklappar. Och idag ska jag banne mig hitta något fint åt Isa!

Vi börjar först klockan 1 så det är skönt att ha en liten extra lång paus :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar