tisdag 20 december 2011

ibland blir man medveten om sina problem

Har chattat med Joss i en timme. Hade tänkt gå och sova vi halv 1 men nej. Och det är jag verkligen glad över att jag inte gjorde.

Jag har kommit fram till detta under denna timme. 
Jag vet egentligen inte vad jag vill, och kan inte bestämma mig. Är liksom för rädd för att bestämma mig. Egentligen tycker jag att det går bra nu. Jag kan vara neutral, och så kan jag vara som jag har varit, som jag kanske vill vara, men som jag ändå inte vill vara.
Jag har också otroligt svårt att prata om mina känslor för någon. Håller allt inom mig. Det är dåligt jag vet, men när det inte går att lita på någon till 100% även om jag innerst inne vet att det finns flera! Borde prata mer med sådana jag vågar öppna mig åt. Ni är ändå fler, även om ni kanske inte vet det. 
Jag är också rädd för vad andra ska tycka. Har svårt för att vara mig själv. Inte alltid men ibland. Jag tror inte att folk kan acceptera mig som jag är. Bara för att vissa inte kunde det för länge sedan, men det var ju 21434 år sedan! 
Jag vet också att jag borde sova!

Jag behövde bara få ur mig lite. Bara fast jag skriver lite här så känn det mycket bättre. Borde kanske ta och skriva dagbok igen. För på en blogg vill man inte läsa en massa depp. Det vet jag med mig själv iallafall. Jag blir helt super deprimerad om jag läser nåns blogg och det står något deppigt i var och varannat inlägg. Man slutar liksom läsa bloggen bara för att man ändå vet att det är en massa depp i den. Men inbland borde man kanske läsa det de skriver, kanske hjälpa dem. Jag tror inte man inser hur mycket en människa sitter och funderar på. Även om vi kanske borde...

Nej nu ska jag gå och sova. Är faktiskt ganska glad.
Ta hand om er!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar