måndag 26 december 2011

allt och inget

Hey!

Isa och jag är hemma hos mig igen. Hon ser på OTH och jag slöar bara framför datorn... Dessutom tycker Facebook att det är dags att bråka med mig.

Ibland, eller ganksa ofta så funderar jag om det vore bäst att flytta min blogg från blogger till blogg.se ? Har överskridit bildgränsen många gånger och varje gång jag ska sätta en ny header så måste jag radera minst 10 bilder för att få rum med den nya headerbilden. Det är så jobbigt och man vill ju inte radera alla bilder heller!

Det finns ju mycket negativt med att flytta och börja blogga på en annan plats. Delvis så lämnar nog många läsare och slutar att följa mig på min nya blogg. Skulle ni göra det eller skulle ni fortsätta att läsa den där?
Sen så är ju blogg.se svårare att ändra lay out och sådana saker men nog skulle man ju lära sig.
Nej det finns så mycket negativt men jag orkar inte skriva ner allt. Dock finns det ju minst lika mycket positivt. Det är bara det att man inte vill se det eftersom jag tycker att blogger är så lätt att fårstå sig på. Lätt att läsa senare inlägg och en massa sådant. Så ännu iår kommer jag no att lämna på blogger. Man vill ju liksom att bloggen ska hinna fylla ett år innan man byter. Om jag alls byter. Borde kanske skriva ner allt negativt och positivt och överväga lite. Men det är inget jag orkar med just nu. Ska försöka lista ut hur jag ska göra med bilderna bara. Det är liksom det som är det stora problemet för tillfället...

Nu borde jag själv ta och söka fram en film eller något så inte OTHn retar gallfeber på mig bara för att jag inte kan se det. Eller jag kan ju börja om från början men jag ska se minst en serie till innan jag börjar från season 1.

Bjuder på en Lucia bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar