torsdag 22 december 2011

Troktor pepparkaka

Hejsan!

Jag vaknade av att mamma ringde och väckte mig runt en halv 11 tiden. Hon var påväg för att handla lite julklappar. Jag har just vikit lite kläder och sådant. Ska fortsätta snart.

Min lillebror kom hem från skolan redan 11 och har på känn att Pontus kommer hem inom kort också... Men jag kan väl inte säga annat än att det är skönt att jag redan har jullov? Snart en hel vecka!!

Våra pepperkakor som vi bakade igår blev säkert goda. Ingen av oss smakade en enda pepparkaka eller åt nån deg heller. Vi bakade mest traktorer men också grisar, hjärtan, svampar, gummor, gubbar, julgranar osv.
Smart som jag är så lämnade kameran vid dörren här hemma! Hur bra får man bli liksom?  Så blev det med det...

Nu hade jag tänkt ta mig halvfärdiga halsduk och sätta mig framför TV:n och se på när Oscar spelar Ps3, men han sprang just iväg på ett nytt ävenyr. Så jag antar att jag får sätta på en film eller något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar