tisdag 20 december 2011

julstädningen som går lite sådär

Fortfarande tisdag när jag såg sist på klockan. 16.55 visar den som bäst...

Har en massa saker jag borde göra, men istället sitter jag och ser på oth och myser med en massa ljus.
Nej verkligen!
Nu ska jag städa lite istället! I mitt rum borde det
-skuras
-dammsugas igen
- torkas mera damm
- ställa undan saker jag inte behöver
- plockas i bokhyllan

och en massa saker till! Kommer säkert att behöva städa marsvinsburen än en gång före jul, även om jag gjorde det igår. Eller så försöker jag hålla det rent. Finns ju lite trix för det också.

Ikväll ska jag även paketera in de sista julklapparna, sticka på min halsduk som växer sakta men säkert och skriva julklappsrim.

Snart ska pepp musiken igång så jag orkar lyfta rumpan ur skrivbords stolen!
Hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar