måndag 26 december 2011

Godkväll, eller natt kasnke man ska säga!

Ida kom hit typ halv 11, hon var ut och gå.
Vi drack glögg och spelade CoD. Håller på att bli smått beroende av spelet ;) bara mw3 som fattas!
Ida blev trött och gick och sov en timme. Jag spelade videre med brorsan. Hur bra har inte jag blivit som bara var en "kill" ifrån honom?? alltså 10 poäng. Dessutom höll vi på i 20 minuter!
Nog pratat om det nu...
Väckte Ida och så ville jag ut och se om det har börjat storma ännu. Var helt exited. Hur roligt är det inte att det händer något? Dessutom är det himla mysigt att sitta inne och tillexempel se på storm, åska eller spöregn? Med en varm kopp glögg eller te i handen? Det är nog en av livets höjdpunkter :)

Det regnade iallafall en massa och vägen var blöt. Nu hör jag hur det regnar mot fönstret och "lillataket" som är utanför mitt fönster. Svårt att förklara vilket storts tak det är men det är som en utbuktning på mellanvåningen. Äh jaa jag kasnke visar er nångång :) Blåste hade det också börjat!
Ska sitta uppe nån timme till och bara slö titta på datorn, mysa under täcket och kanske sätta igång ett nytt stick projekt!( låter som en mormor hehe)

Sitter som bäst och myser med mina kyckling pyjamasbyxor och mys tofflor ;)
haha, ser ut som jag skule ha superstora fötter. Men ni kan lugna er, såhär stora är de nu ändå inte ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar