tisdag 20 december 2011

här borde det stå en passande rubrik

Hejsan!

Sitter här och myser med en massa mys belysning och ljus! Har städat rummet sådär lite slarvigt idag. Torkade damm, dammsög, städade marsvinsburen, plockade upp saker och kläder och sådant. Får ta och städa bättre senare!

Hade tänkt gå och sova tidigt, men jag är inte ett dugg trött, så jag sitter säkert upp ända till klockan 1-2 som vanligt. Men jag hinner ju få saker gjort då iallafall.

Ritade just klart något som jag satt och klottade. Ska försöka få fram ett lyckat resultat av min ideé senare, men ännu idag har det inte lyckast. Så det kanske får lämna såhär. Håller på att göra ett "skivomslag" haha det lät proffsigt. Så är nu inte fallet, vill att det ska se hemgjort ut och jag vill att det ska se ut som en 10 åring ritat/skrivit. Så jag borde kanske försöka igen...

Godnattkramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar