måndag 19 december 2011

avslutar dagen...

... här och nu...

Det har varit en pinsam men givande dag. Jag tror jag kan sammanfatta den som sådan... eller? Nåja, vi lämnar det!

Nu ikväll har jag ägnar mig åt OTh. Jag är så glad, Isa kom och hämtade första säsongen ikväll. Äntligen har tjetet om att hon ska börja se det gått in! Hon kommer så att bli fast, bästa serien!

Imorgon ska jag ha alarmet på 8. Snooza länge och sedan bege mig iväg till pappas verkstad. Blir jobb i ett par 2-3 timma och sedan ska jag kasnke städa lite här hemma. Ska också försöka få min halsduk klar. Men det är ett senare problem. Det är så bra att ha ett jobb här hemma man kan gå till, ett sätt att lindra rastlösheten. Fast jag har ju en dator, internet och en massa filmer och serier. Men vem kan liksom leva på det? Vill ju inte precis bli mer soffpotatis än jag redan är!

Ska annars försöka träna lite snart. Öroninflammationen är ju som tur helt borta nu. Det är bara isen på vägarna som är problemet nu. Hoppas verkligen det endera smälter bort helt eller så att det kommer på snö så det går att spring på!

Nej nu ska jag sluta babbla om en massa saker, vet ändå inte ens vad jag skriver, eller knappt vill så säga...

NatiNati är väl de rätta orden att säga i detta skede!

önskar bara att man skulle ha sett en skymt av Lucas och Peyton i säsong 7. Men nej... Hoppas på bättre lycka nu i mitten av säsong 8!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar