onsdag 28 december 2011

sommaren 2011

Eftersom jag inte alls gillar att det är minus grader ute tänkte jag visa lite sommarbilder, vissa har ni kanske sett och några är nya :)
Så ja, detta är en liten bildbombs varning!

Här kommer Juli månad i 21 bilder! Vet inte varför men börjar mitt i sommaren.

 Jag och Belli stack till Kokkola med tåg en dag
 Efter en super tung dag ute i solen går det bra att lägga sig i gräset!
 Isa äter glass vid Uffes
 Så gör även Ida
 Varm sommarkväll

 Linda på gräsmattan utan för Uffes :)
kvällen började vid Nars

 och slutade med en sväng vid Bellis villa :)
 Dagen kom som vi alla tre hade längtat efter, Harry Potter och dödsrelikerna part 2 <3
Lovi, jag och Moa var beredda!
 Jag och Mimmi äter hemlagad pizza i morgonsolen ute på terrassen. 
 September konsert via After Eight, mycket folk!
 Blomma, tagen med nikon D3100

 Fullt normal!
 Jumbo älsklingen <3
 Snällaste, bästaste och sötaste Bullen flyttade :(
  en Sommar outfit (kväll)
 Volleyboll, grillning och simmning vid Pelkkala med vänner
Vera fick springa fritt på gräsmattan
Kommer inom kort ( dvs senare ikväll) att publicera lite sommar bilder från juni och augusti också :)

Själv får jag sjukt mycket sommarfeelis av dessa bilder, jag längtar till sommaren 2012! Den ska bli bäst! Sena kvällar, mycket kompisar, spontana utgångar och mycket hej och hå! Ja och även jobb ska vi väl försöka hinna med. 
Själv skulle jag helst vara med kompisar och allt annat, men för att få in pengar till kommande resor och så vidare så blir det nog en hel del jobb också. 

Obs! Dethär är mina bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar