fredag 2 december 2011

Åvistissa

Hej!

Är hemma i Åvist nu. Fick sitta på med Hajja och hennes syster Ida :)

Har bara sett ett avsnitt DH ikväll eller kanske är det två... tre.... Ska ännu ta nått avsnitt så är säsongen slut...

Har inte orkat blogga, mitt öra gör ont det minsta lilla extra jag gör. Och det hemskaste av allt är att jag knappt kan äta! Igår levde jag typ hela dagen på glögg men idag har jag även fått i mig ett ägg, en sallad och 3 mandariner. Är hungrig som en gris men går det inte så går det inte, sånt är bara livet!

Förlåt om jag tjatar mycket på dethär med ont i örat men egentligen skulle jag bara vilja ligga och gråta hela tiden bara för att det gör så ont! Men som tur dämper burnan lite...

1 kommentar:

  1. Uush . Låter itt na kul ti ha öronvärk :/ Som männ lilla syster som hadd he minst 7 gånger i åre förr. Men nu opererar hon öronen 1 eller 2 gangor per år så slipper hon e. Men he kan itt va na skönt ti ha öronvärk. Krya på dig o hoppas he blir bättre <3

    SvaraRadera