söndag 15 januari 2012

--------

Har inte bloggat mycket idag. Det beror dels på att jag inte har haft tid att blogga och dels för att jag inte har prioriterat det som överst.
Har haft Ida hit och vi har stickat. Ja, man känner sig som en gammal mormor för att göra det på en lördag. Men så blev det nu...
Nu ikväll har jag varit och tittat i en Avonkatalog + beställt lite grejjer. Bara 3 saker men det var inget annat jag behövde. Det blev en mascara, allt i allo balsam ( för läppar, torra händer osv) och en annan sak som jag redan har hunnit glömma bort. Men nödvändiga saker iallafall! :) Och inte dyra heller eftersom det var en reakatalog. Eller det mesta var rea. Trevlig kväll med andra ord!

Nu ska jag bara chilla lite och sedan sova. Om inte jag gör det redan nu. Ska ändå upp ganska tidigt. Far med buss mot Vasa redan klockan 15.00 imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar