tisdag 10 januari 2012

måndag kväll...

Kvällens sita inlägg! Kan erkänna att blogg uppdateringen är inte på lika hög nivå som den har varit. Men jag håller som bäst på att vänja mig i skolan igen. Det var nog lite konstigt att vara där idag. Kändes konstigt att tänka att jag inte får någon sovmorgon imorgon. Konstigt är det att ändra tillbaka dyngsrytmen till det normala. Men nog ska jag klara mig.

Är på riktigt ritas humör för tillfället. Köpte en rosa tusch idag inne på Suomalainen Kirjakauppa. Var tvungen eftersom en annan som är ungefär lika så fungerar inte mer. En dag när jag har fått ritandet inne på en hög speed tänker jag köpa Promaker pennor! Kollade inne på SKK och där kostade de runt 30 euro. Just under. Ganska mycket men jag har inte hört någon som har blivit missnöjda med dem. Men för att jag ska kunna köpa dem borde jag för det första bli bra på att rita och för det andra borde jag rita ofta. Ett senare problem som jag får dra upp när jag har tid igen!
För nu är det sängen som gäller och inget annat! :)

Nati Nati! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar