onsdag 4 januari 2012

Mina söta sambosar

Provade att se lite ishockey på nätet. Finland vs Sverige.
Fattar inte hur folk utan TV kan klara sig? Hatar att se det på dator, usel kvalite. Men men bättre än inget kan jag väl tänka mig.

Nu ska jag nog sova. Ska orka upp ganska tidigt imorgon. Inte till skolan som många andra utan på fika med Isa och Lolli. Vet inte riktigt varför vi ska efterosm vi ändå syns på söndag men det kan ju vara helt trevligt med fika på Fredrikas också :)

Sleep tight!

Sen vill jag bara visa vem jag bor med för er som inte visste. Några av de bästaste flickorna man kan hitta!






 wuupsi, nåjaa Lolli, enjoy ;)


 Isa leker med pappersmuggar, medans...
 ... Lolli leker med lysande hästsnurror ;)

Jag tror faktist detta är de mest normala bilder jag har på mina sambosar, och oj så söta de är! <3

Märks det att jag saknar Vasa livet lite? Jo vänta bara.. Har planerat att sätta in en Vasa stöt när jag har tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar