tisdag 3 januari 2012

3.1.2012

Morning :)

Jag låg vaken hur länge som helst inatt! Faktum är att jag somnade först imorse...
Jag såg på klockan 3, 4, 5, halv 6... sen orkade jag inte mer.
Hade iallafall satt väckning på 12 och vaknade 11.59. Ganska bra taiming enligt mig.

Jag började med att gå ut och skotta snö från trappan. Deta är en ganska sällsynt syn om du frågar mig. Gjorde det inte förra vintern iallafall. Så lite vuxenpoäng borde jag få... iallafall en guld stjärna ^^
Men sedan åt jag lite chips till morgonmål. Inte kanske det bästa men jag kan ju trösta mig med att de inte var många iallafall.

Nu sitter jag och försöker hitta en sticka, den är borta. Sökte redan en halv timme efer de 4 andra och nu är det bara en kvar vilket kan ta sjuktlänge att hitta. Anledningen till att jag söker efter en sticksticka är att jag ska sticka ett par svarta sockor. Något jag har behövt hur länge som helst men aldrig kommit mig för att köpa eller gjöra själv. Så ska försöka se vad det blir till.. :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar