torsdag 5 januari 2012

saknad= sömn och vänner!

Usch, varför är jag en natt människa?
Jag vaknar alltid upp till natten och kommer på någon sjuk idé i ensamheten.
Just nu, liksom ganska ofta så är jag städsugen. Kan dock inte ha igång dammsugaren eftersomd et redan finns folk ihuset som sover.
Vorde jag smart skulle jag joina dem. Men jag vet hur det slutar. Jag ligger och snurrar runt, runt, runt i sängen sör att försöka få tag i sömnen. Typ ett par 5 timmar...

Längtar tills jag får komma tillbaka till Vasa igen och vardagslivet. Det där med att plugga och gå i skola låter inte så lockande, även om det är det som får en att vakna på mornarna...
Och så saknar jag ju de i Vasa också!!
Bilden är färsk kan jag säga er. Från i förrgår till och med! :) På café!


Här ar ju tex tre snygga brudar som verkligen saknas!

Sålänge jag skrev dethär hann jag ju blir trött, hoppas hoppas hoppas jag somnar tidigare än vanligt inatt!

2 kommentarer: