torsdag 12 januari 2012

sängen kallar!

Nu får det räcka med bloggning idag. Sparar mer bilder tills imorgon! :)

Ska vara skönt att sova nu ungefär 7 timmar. Känner mig inte alls trött men för mitt bästa så ska jag nog sova. Har nästan somnat på alla lektioner idag eftersom det bara var en massa plugg. Verkligen inte likt fkf. Vi brukar alltid ha minst 2/6 lektioner något praktiskt ämne. Men nej, inte idag...

Imorgon har vi något nytt ämne. Eftersom jag också går en barnutbildning eller vad det nu är så har vi typ något i stil med barnarbete. En helt ny lektion som jag inte har några höga förväntningar på eftersom jag inte vill bli besviken. Men vad jag har hört ska det vara roligt.

Imorgon ska jag försöka flytta mitt "feta arsle" och dra mig iväg på gym. Behövs verkligen, sitter bara inne dagen lång och gör ingenting efter skolan. Så nu ska det ändras på! :)

Tagen på låångt avstånd... men jag ville bara se solen, bara minnas den!


Njuder på en,två,tre bilder av vintern. Bilderna är tagna genom fönstret så däfrör ser de ut som de gör. Oredigerade och allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar