måndag 2 januari 2012

drömmen...

Morning!

Nu är jag utvilad och pigg igen. Blev en natt på 14½ timmars sömn för mig. Så skönt.
Igår efter att jag hade sett ett sista avsnitt av GG så var jag helt super pigg igen! Vet inte vad som hände men tröttheten släppte. Men jag tvingade mig ändå till sömn och jag somnade nog nästan med det samma huvudet landade på kudden.
Drömde om att jag och en massa kompisar var på sydligare breddgrader. Vita sandstränder och klarblått hav. Det var nån slags tävling. Ungefär som bartenderskolan, men där var vi inte så mycket, utan vi tävlade med superstora flytmadrasser ute på havet och skulle spela in nån film. Vi skulle hålla till på en ganska stor båt, int en så stor som Silja Line eller något utan en stor sportbåt typ. Filmen vi gjorde hade lika innerbörd som fångarna på fortet. Och just när vi skulle börja tävla så vaknade jag.

Nu idag har jag inga stora planer. Vill egentligen hitta på något riktigt roligt med någon, så är det nån som är ledig idag och utan att göra, RING MIG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar