fredag 13 januari 2012

fredagen den 13

Bara för att det händer mellan 1-3 gånger per år.

Sitter här och spelar lite bloons. Jag kunde lika gärna spela ett zombie spel så skulle jag kunna spela rollen hur bra som helst! Fast klockan bara är halv 12 och det är en fredagskväll så tänker jag ändå sova snart. Imorgon har jag planerat ingenting, har köpt sjukt mycket garn den senaste tiden. 11 garnnystan för att vara exakt. 9 av dem har bestämda mönster, men vad jag ska göra av dom 2 överlopps är ännu ett mysterium. Troligen blir det sockor till nått barn :)
Så imr kmr ni troligen att se mig med en sticksöm i handen. Borde göra klar socka nmr 2 också...

Har iallafall släckt av alla lampor i mitt rum så jag inte märker som strömmen far. Känner mig verkligen maktlös vid sådana tillfällen!

1 kommentar:

  1. Resultatet av månadens blogg finns här:

    http://linneaalajniaah.blogspot.com/2012/01/resultatet-av-manadens-blogg.html

    SvaraRadera