tisdag 3 januari 2012

chanel + urheilu...

... det var kanalen de sänder Finland- Slovakien på. Det stora minuset är att vi inte har den kanalen. Varför? Ingen aning!

Jag vet inte varför jag älskar att följa med ishockey? Men det har jag alltid gillat! Jag bryr mig knappt hur det går för Finland i Fotboll eller annat. Ja friidrott förståss men det är ju för att jag har varit en idrottare förrut. Men ishockey? Kanske är det för det är det ända Finland inte suger på? Eller för attFinland kan spöa Sverige i VM med alldeles för många års mellanrum? Inte vet jag men det är något som gör det intressant. Eller är det kanske för gemenskapens skull? Jag måste också erkänna att jag ofta slår mig ner i soffan med pappa och tittar på Formel1. Jag gillar det, både när de kör super snabbt och att bara sitta och kommentera och småprata med pappa. Det är något som gör vardagen ljusare. Att vara runt folk man gillar, som pappa :)


Det är något jag ska försöka iår, vara så mycket som möjligt med folk jag gillar och folk som får mig att må bra :)

Så eftersom jag inte gillar vårt tv (haha) så ska jag roa mig med Gossip Gilr istället :) Det går också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar