lördag 7 januari 2012

KALLT!!!

Haloj!

Vaknade och tittade ut genom fönstret. Och vad ser jag? Jo strålande solsken bakom träden. Blev på bra humör och drog på mig några random kldesplagg och tog tag i kameran. Tanken att gå ut och prova mitt nya objektiv i strålande solsken var bara bra. Ända tills jag slängde ett öga på termometern. -17 grader! Vi har vår termometer vid fönstret så den visar alltid att det är varmare på vintern än vad det egentligen är. Det är eftersom det nog alltid läcker ut lite värme från fönstren. Så egentligen är det typ -20.

Och jag som hatar kyla lämnade inne. Jag är ingen person som trotsar kylan om jag inte måste.
Så bilder av snö och sol måste komma en annan dag. Visst tog jag en eller två bilder innifrån genom fönstret. Men det var bara för at visa min farbror lite och för att jag ville se om det går bra att fota genom fönster. Och alla vet vi ju vad det svaret är.

Nu ska jag spela lite bloons och se GG. En dag inomhus blir det för mig :)

En liten bild från igår när jag fotade Ida. Fler komer senare  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar