fredag 22 april 2011

:)

Ska strax ta på mig en super stor t-tröja och krypa ner i sängen. Har nu bara ett dilemma. House eller en bra bok? :)

Troligen blir det inget av dem, men kanske nåt handarbete istället?

Själv har jag haft en bra kväll med Ida, Belli och Emppu. Först var ti till Uffes, jag och Belli delade på en pizza :) Sen ringde jag till DD och frågade om vi fick komma och kolla på deras nya hus ( deras gammla brann upp). Shiiiit vad fint säger jag bara! Jag ska så flytta in i hans garderob en vacker dag ;) Tror min kära vän Belli följer med. hehe! Eller så ska jag tvinga nån här hemma att göra en "walk in garderob" åt mig. Ååååh seriöst!
Danqqqu visar hur en stolt husägare ska se ut ;)

Beelius å Emppilainen

en nöjd DD :)

Belli ville så gärna vara på bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar