lördag 28 maj 2011

äntligen!

ÄNTLIGEN fungerar blogspot.com igen, eller har allt varit mitt fel? Varje gång jag har provat logga in under de senaste dagarna har det inte gått. Nu idag höll jag ochså på att prova logga in men utan framsteg. Provade med att byta lösenord och fantastiskt det fungerade! waaoooo....
Så nu ska uppdateringen bli bättre igen :)

Alla prov i skolan är över, tänkt vilken känsla att man kan välja och aldrig mera skriva att prov. Självklart tycker jag att det är en idiotisktanke att hoppa av skolan efter grundskolan. Men det finns vissa som gör det och det är deras val. Sitter här och funderar vad i helsike jag ska ta mig till om jag inte slipper in till fkf i Vasa?!? Jag vill helst inte gå i Pedersöre Gymnasium eftersom det är så jobbigt att åka buss till skolan varje dag 32 km... Så snälla släpp in mig till fkf :)

Ikväll kanske det blir lite slött med uppdateringen eftersom jag ska sköta världens söta töser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar