söndag 15 maj 2011

VM!!!

Ikväll är det final match i VM mot SVERIGE! Finland mot Sverige, man hoppas ju verkligen att Finland spöar upp svenskarna riktigt rejält, men hur stor är chansen lixom?
Själv tror jag att Svenslkarna vinner men jag hejjar på Finland :)
Tänk ändå vad härligt om Finland vinner, precis som året jag blev född -95 :) Tänk 16 år sedan Finland spöade upp Sverige , men inte sista gången!
Kör hårt Finland!


Finland skulle kunna vinna bara de inte redan skulle veta och tänka att det är över. Jag hoppas inerligt att jag har fel över att Sverige kommer att vinna! Finland måste tänka att de ska mosa svenskarna och bara vinna äran och inte ge upp eller tappa självförtroendet.
Nej nu ska vi inte tänka negativt, Finland har faktist en chans att visa var skåpet ska stå! Finland har ett bra lag! Ge inte upp!

Nej nu ska jag inte vara negativ! Finland vinner ändå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar