söndag 1 maj 2011

gal1

Hej!
Igårkväll tog jag traktorn till Bellis. Där fixade vi oss och senare körde vi mot Gården. Vi mötte polisen 2 gånger under resan dit. Och vi bor i Purmo! haha seriöst...Vi hämtade också Manda som hade kommit hem från södern under kvällen. Först var det ganska segt och ingen dansade... Men efter 12 så började folket fylla ut dansgolvet. Blev nog en hel del dansande under kvällen och svettig blev man :) Sen vid halv 3 tiden började vår resa hemmåt igen ;) jag kom hem nån minut före 4 och sov ända till klockan 2 idag. Om man sammanfattar kvällen så blir det ungefär såhär : Galen men rolig! :)
Hade ingen kamera...

Idaghar jag inte haft energi till något... Har bara suttit med min "onepiece" och kollat Desperate Housewives. Efter ett avsnitt av DH har jag läst ett kapittel i biologi boken, sen ett DH avsnitt igen osv... Tror kvällen får förtsätta så :)

trött och osminkad...

Fick dra på mig kläder när det ringde på dörren för andra gången idag. Ganska onödigt egentligen... kunde lika bra ha gått i pyjamas hela dan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar