måndag 2 maj 2011

kom på Disco 6 maj! nu på fredag

Idag skulle jag egentligen ha ängnat min tid åt att läsa på prov. Men jag somnade ... Typiskt att göra det nu eftersom jag har flera prov varje vecka nu HELA maj! det är ju nu som man verkligen ska visa vad man går för. Jag försöker, det gör jag, men det finns vissa stunder då man bara vill lägga sig ner och dö. Egentligen är det inte så konstigt att lärarna trycker in prov alla timmar som är lediga och nästan fightar för att få ha prov en lektion eftersom vi har haft det lungt med prov under året. ( Det där började nästan låta dramatiskt) Somtur har vi lite extra roligt också denna månad.
som ex:
- Strfettkarnevalen, om jag slipper med.
- drama grupperna har teater. vilket leder till att jag har ledigt halva torsdag och fredag.
- Tampere klassresa, kan vara i juni också men wath ever...
+ en massa annat skoj som jag inte kommer på just nu :)

Nu ska jag grabba tag i Biologi häftet och instuderings frågorna. Men lägger mig minsann inte i sängen, för då vet jag hur det går ;)

två super fina brudar :) Bilden är tagen i november 2009 ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar