tisdag 12 juli 2011

Harry Potter and the deathly hallows part 2

Den sista Harry Potter filmen har ju premiär i natt, typ 00.07 eller nått, minns inte och orkar inte kolla upp det just nu.
Ååååh vad jag längtar att få se den! Vill bara rusa dit nu ikväll! Men tyvärr så har jag jobb imorgon och håller redan på att däcka i sängen, sitter och kollar Beck. Egentligen borde jag se part 1 på den senaste filmen så jag minns något från den och får en bra bild om hur den slutar. Men nog minns jag hehe...
Längtar till typ fredag eller lördag när jag SKA se den!
Vad skall man liksom börja vänta på nu? Vilka filmer ska man vänta att kommer på bio i en snar framtid??
Har allttid varit lite av ett Harry Potter fan så jag har väntat på denhär filmen sedanjag såg den förra! Har tom räknat dagar sedan typ mars eller var det februari när jag fick reda på vilket datum Premiären var.
oj nu pirrar det i mina fingrar hahah  måste nog se slutet på beck så jag inte tar och börjar på ett HarryPottermaraton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar