söndag 17 juli 2011

Sööönda

Tjena!
Idag har jag och Mimmi typ gjort en massa? hahah eller inget egentligen!
Först vaknade vi typ och tog en ffrukost som bestod avv sallad och cider ;)
Sen tog vi mopoderna och stack iväg till Uffes på en kaffe(som bara blev glass). 
Efter glassen drog vi till Mimmis och var där i 3 minuter för att sen sticka till ett stängt Neste. Där satt vi och bara chillade och så ringde vi efter Belli(hhah hon loggade just in på msn när jag skrev hennes namn), men hon hade typ varit i kyrkan på något ... Hon stack typ efter 10 minuter eller nått? Jag och Mimmi blev hungriga som vargar och bestämde oss för att åka till Uffes på maaat! Sen träffade vi Tobbi, Jim och Pelle också. De stack efter en stund och det gjorde jag och mimmi ochså eftersom vi hade bestämt oss för att köra in till Jeeeppppiiiis.
Vi körde hem till Mimmis så ställde vi oss lite och sen efter en stund kom vi till stoora staden Jakobstad...
Var där i 40 minuter och sen skjutsade jag hem Mimmi och körde tillbaka till Sisbacka för att kolla på kalabalik i Knohult(teater), Skit bra var den, och oj vad man får såndär scen längtan hahah vill vara upp dit och ta fast de  hemska skurkarna ;)


Nu när jag är hemma så undrar jag vad som händer imorgon, fick reda på att jag är ledig imorgon så kanske det blir en sväng till Jeppisdagarna då också? :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar