tisdag 19 juli 2011

PW

När jag kom hem från min powerwalk/"springrunda" så satte jag mig meddetsamma för att skiva lite jordgubbar som mamma hade sagt åt mig att göra ( snäll som jag är). Hann bara se ut genom fönstret så hade Isa och Ida kommit hit. Satt och pratade med dem en stund och oj vad det var svårt att släppa dem när de skulle hem, hihi ville bara prata mer och mer. Om ingenting...
Sjukt länge sen jag var med Isa. Typ 1 vecka? Vi var ju förståss på teater fö inte så mångadagar sen men det räknas inte! Men imorgon ska jag väl hitta på något med henne efter jobbet! Börjar 7 imorgon så det blir väl strax dagt att ta ett stadigt tag om flugsmättan och döda de små kräken för att kunna sova! Sen tar jag en kort törnrosasömn!

Var förresten 5-6 km ikväll. Sprang hälften och powerwalkade resten. Helt skönt att få röra på sig! :)

hihi bild från ifjol? Lovvsan med kransen på huvudet fyllde år :)
Vi där nere är cajsa, jag, Isa S och Manda :)

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar