söndag 10 juli 2011

Isa och Ida

Har lovat att göra ett inlägg om mina kanske närmaste kompisar Isa och Ida Lönnqvist. De ville ha att inlägg med mycket text, men tyvärr är jag inte alls bra på att skriva lååååååånga texter på min blogg. Tycker att bilder är bättre, de visar ochså hur bra och tålliga de är, haha.
Men de är bäst i alla väder även om man blir lite less på dem i bland, men det är så vännskap är :)

Ska visa lite bilder nu och kanske det kommer lite text också!

Isa kis

Glass Ida

Isa gillar blått men inte superheta sommarkvällar med mycket kläder


"Finns e na snygg pojkar jär" spanarennnn

såhär mkt gillar de att vara med mig :D


sötposerar

lite gammlare bilder...

iiidda påväg hem

normala, allttid, en morgon i september eller var det oktober, när jag sov en vecka hos isa...

alla e vi rädda för kameran



muustachch

Isa älskar grävmaskiner

lika som bär

bilden tagen igår! eller????? 

Ja, det var lite blandade bilder... Men de är bäst! Man kan prata med dem om man vill och de gör livet enklare att leva. Man kan inte förklara dem med bilder eller text, man måste uppleva dem! okeij detdär lät inte bra men orkar inte radera... Lat? nejjjj
Men ni är bäst <3 ni förstår!

1 kommentar: