söndag 25 september 2011

aliaskaffe

Hej!
Kvällen började med att jag, Isa och Ida hade tänkt ha spelkväll. Vi gjorde kladdkaksmuffins ( som blev som vanliga chokladmuffins) och var redo att göra popcorn osv. Men sen så ringde M-L till Ida så hon typ stack. Jag och Isa visste inte vad vi skulle göre eller hur vi skulle slippa till Hajjas på mass kaffe bjudning. Men vi slapp ändå dit :)
Där så satt vi och drack kaffe (jag drack grape limsa) och småpratade med några typer. De var okända men riktigt trevliga! Kände nog ändå ganska många av dem, eller har typ pratat med en del förrut. Anyway, vi spelade Alias och jag och Isa vågade nog inte riktigt visa hur bra vi egentligen var på Alias så vi nöjde oss med en andra placering ;)

Kom hem typ just och nu ska jag bara läsa lite bloggar och sen ska jag ZZZzzzzZZzzzzZz i min alldeles egna säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar