torsdag 8 september 2011

Friends forever

Snälla rektorn lät oss sluta lite tidigare så nu hamnar vi att sitta i skolan och vänta på maten i en halvtimme.
Har haft en helt okej skoldag, med musik, psykologi,matematik och föreningskunskap.  Idag är det då torsdag och "lillfredag" eftersom att vi slutar redan klockan tolv imorgon så man kan härja lite längre ikväll då :) Men som vanligt har vi inga planer för ikväll heller. Men vi får försöka hitta på nått!

Borde sätta in lite fler bilder på mac book men eftersom jag använder mokkula + min egen dator i lägenheten så orkar jag aldrig använda min mac eftersom hela mitt liv i bilder och annat finns på min pc. Snart kommer vårt internet + en mokkula så vi kan börja surfa dygnet runt ;)

 Jag och Isa med våra Friends Foreverhalsband <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar