torsdag 22 september 2011

psykologiförhör

ååh skulle jag ens ha tänkt på att vi hade psykologi idag skulle jag ha läst bra på psykologin. Men eftersom jag kom på det först i morse blev det annorlunda...
Hade förhör, ouh yeess alltså!
Nåjaa ska läsa bättre till nästa gång och hoppas på fullpott! Dock vet jag inte ens om jag är godkänd denna gåmng.
 Allt jag tänkte på igår var finskan och den omtalade internatsrunda p.g.a. Vasa by night. Vi fick ett meddelande om att vi måste vara i lägenheten kl 23.00 och att det blir en internats runda för att kolla så ingen hade alkohol eller liknande i lägenheten + då att vi var hemma. Så där satt vi och väntade... och väntade... och väntade... men nehepp till oss kom ingen. Så där satt vi och var trötta som kossor men tvingade oss att ha ögonen uppe. Jag sket i allt och sa till Isse och Lelle att den som kommer in i mitt rum nå mer är dödens! Då var klockan 12 och vi fattade nog alla att ingen kommer att störa oss. Jobbigt men på ett sätt fattar man ju nog att de gör så... även om det kanske går lite överstyr ibland.
typ alla fkf:are har skrivit arga fb statusar, man hoppas ju att de tar saker lite lindrigare nästa gång... men men sånt är livet, vi får ju ändå bo där gratis så det är nog värt det att ha lite inspektionsrundor ibland :)

Nu är jag hungrig! Man känner doften av Bibbis ljuvliga köttfärsbiffar! mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar