fredag 30 september 2011

I´m fali´n to sleep

Är sjukt trött! Ska strax hoppa i säng och sova min skönhetssömn tills klockan kommer att ringa 06.15 eftersom min plan är att ta en joggingtur i det fin fina morgon vädret. Håller jag på att ta död på mig själv eller? Nej, jag försöker bara få upp min superdåliga kondis.

Vi hade ju planerat att ta ett simmhallsbesök ikväll men Mc Donald´s lockade mer. Gaah ångrar nu att vi bara inte kunde tänka smart och göra det nyttigare alternativet. När jag kom hem blev det en massa mys med Oth, Ljus, Honungsmelon, Gurka och morot. Yeah försöker gottgöra Mäkken maten... Tog iallafall flera timmar för mig att äta upp allt! Trodde jag skulle spränga! Men hade lovat Isa att jag visst kommer att äta upp det, tur bara att hon inte hade sagt nån tid. blablablablabla, resten av dagen sög. Orkar inte mer.... somnaaaaaaaR

eftersom jag hade fram albumet Puerto Rico så hittade jag ingen mer passande bild än denna. Jordgubbar + Italiensk glass? Jordgubarna var goda men av glassen började jag må dåligt. Typiskt turk glass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar